(Шкільне Братство)
Маневицького ліцею № 1
імені Героя України Андрія Снітка Маневицької селищної ради
працює над проблемою:
«Набуття сучасними школярами навичок колективної управлінської діяльності, оволодіння правилами колективного спілкування, культурою взаємин, засвоєння технології вироблення, ухвалення і виконання рішень».
Метою його діяльності є створення та впровадження в практику роботи школи ефективної моделі учнівського самоврядування, формування і розвиток соціальної активності, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадською позицією, почуттям національної самосвідомості.
Шкільне Братство має двоступеневу структуру: загальношкільну і класну. Однією з головних фігур, яка сприяє розвитку учнівського самоврядування у класі, є класний керівник. Саме він працює над тим, щоб розвивати соціальну активність учнів, виховувати в них почуття власної гідності, надавати їм можливість самореалізуватися.
Вищим керівним органом Шкільного Братства є Рада Шкільного Братства (РШБ), до складу якої входять: голова РШБ, голови служб і комісій, секретар, учні-старшокласники і педагог-організатор – консультант.
У своїй роботі Шкільне Братство керується Статутом органів учнівського самоврядування, Положенням про виборчу комісію, Положенням про вибори Голови РШБ, Положенням про голову РШБ, планом роботи на навчальний рік.
ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ Є:
– створення належних умов для змістовного дозвілля учнів;
– організація колективного пошуку оптимальної структури учнівського самоврядування в школі, яка б відповідала потребам сьогодення;
– залучення учнів до активної участі в учнівському самоврядуванні;
– визначення сучасного змісту, форм та методів роботи органів учнівського самоврядування;
– реалізація запланованих виховних заходів;
– реалізація запланованих рейд – перевірок та операцій “Урок”, “Зовнішній вигляд учня”;
– забезпечення, захист прав та інтересів учнів на основі виконання ними Статуту школи, Правил внутрішнього розпорядку;
– пропаганда здорового способу життя;
– сприяння творчій, спортивній діяльності учнів;
– формування та розвиток особистості з високим рівнем національної свідомості і самосвідомості;
– формування організаторських умінь і навичок шляхом поступового розширення діапазону громадських доручень, під час виконання яких учні виступають у ролі організатора;
– виховання інтересу до знань;
– виховання творчого підходу до вирішення проблем навчально-виховного процесу;
– контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, організація чергування учнів по школі;
сприяння становленню іміджу школи.